6 סיבות שאיש לא קורא את הבלוג שלך

תוכן עניינים
קידום אורגני בגוגל אנליטיקס

בעוד 91% מהעסקים השתמשו בשיווק תוכן בשנת 2019 לא כולם מקבלים השפעה טובה מכך. אם אתה מאוכזב מתנועת הבלוג שלך, אתה לא לבד.

למען האמת, יש עסקים שפשוט מצפים לציפיות גבוהות מדי – מצפים שכל פוסט יהפוך לוויראלי. עם זאת, אם אחרי כמה חודשים של בלוגים אתה עדיין מקבל רק קומץ צפיות, ייתכן שהגיע הזמן לבצע כמה שינויים. תוכלו ללמוד הכל על כל תחומי התוכן באמצעות קורס לשיווק תוכן .

בינתיים, הרשימה הבאה חולקת שש סיבות מדוע אף אחד לא קורא את הבלוג שלך. רוב הסיכויים שאם התנועה שלך מועטה אתה עושה אחת מהטעויות האלה.

1. לבלוג שלך אין מוקד רלוונטי

חיפוש בגוגל אורגני

המכון לשיווק דיגיטלי מתגאה בכך שהוא מספק תובנות וייעוץ שיווק דיגיטלי שאין שני לו – הן באמצעות הקורסים שלנו וגם בבלוג .

אבל מה יקרה אם תגיע לבלוג שלנו בשבוע הבא כדי לגלות שכתבנו את המאמר הטוב ביותר בעולם על חתולים ?

ללא קשר להעדפה האישית שלך כלפיהם, אתה בטח תהיה קצת מופתע. אחרי הכל, הגעת לכאן כדי ללמוד אסטרטגיות שיווק, ולא טיפים לטיפוח חיות מחמד.

עיקר העניין הוא זה – אם היינו מתחילים לייצר מאמרים בבלוג על נושאים אקראיים ולא עקביים כל שבוע, היינו מאבדים במהירות את הקוראים. ובצדק!

אם תנועת הבלוגים שלך מתקשה, השאלה הראשונה שתשאל את עצמך היא: האם הבלוג מציע תוכן שאנשים באמת רוצים , על בסיס קבוע ואמין? אף שמאמר נהדר אחד יכול להניע תנועה לאתר שלך, הוא לא בהכרח ישמור על אותם מבקרים. מטרת הבלוג שלך צריכה להיות לבסס את עצמך כמוביל מחשבה בנושא ספציפי. דע מהו נושא זה – והתמקד בו באופן בלעדי.

"התמקדות היא אמירת לא."


סטיב ג'ובס

2. התוכן שלך פשוט לא מספיק טוב

חלפו הימים שבהם אתה יכול לכתוב פוסט בבלוג תוך 15 דקות ולדרג בראש גוגל. עם שלל המקורות האיכותיים ושלל ערוצי התוכן הקיימים כיום, הקוראים אינם מוכנים להשלים עם תוכן בינוני, ואינם חייבים לעשות זאת.

אם המוקד של הבלוג שלך נמצא במסלול, ואז התבונן באיכות האיכות של התוכן שלך. האם הבלוג שלך מספק ערך מוסף, או שהוא פשוט חוזר מה שאנשים יכולים ללמוד במקום אחר? האם אתה אכן נרשם לבלוג שלך, או שהיית רואה בכך בזבוז זמן?

פוסטים באיכות ירודה בבלוגים יכולים לסלק לקוחות – אז תן לקוראים שלך משהו ששווה לקרוא! אם אינך יכול להשקיע מספיק זמן לפרסום יומי, עבור ליומן פרסום שבועי או דו שבועי. עדיף לייצר יצירה אחת איכותית מאשר 10 מאמרים זולים מביכים.

כדי לשפר את איכות הבלוג שלך, שקול לקחת ייעוץ המדריך המהיר שלנו או אם הזמן הוא בעיה, שכר סופר עצמאי שיפתח תכנים עבורך. רק זכרו שתוכן באיכות גבוהה לא יגיע לפרוטות. עדיף לך לשלם פרמיה עבור בלוג יוצא דופן אחד לחודש ואז לקנות פוסט זול כל יום.

אם אתה עושה נכון את הבלוגים שלך, ההשקעה בזמן ובכסף שווה את זה. שיווק בתוכן עולה 62% פחות מהשיווק המסורתי ומייצר מספר רב של לידים. כך שתשקיע יותר זמן בפחות מאמרים, תפתח תכנים של מנהיגות מחשבתית ותראה את הבאים גדלים.

3. אין לך בראש SEO

האם אתה זוכר, אז היית לוחץ על תוצאת החיפוש העליונה של גוגל רק כדי למצוא פוסט בבלוג ספאמי מלא במודעות ונעדר ערך? אז שיווק דיגיטלי כלל מילוי מילות מפתח שפרסם את הודעות הבלוג שלך כדי להערים על מנועי חיפוש. גם אם המאמר היה בלתי מובן וחסר ערך לחלוטין, אסטרטגיות מילות המפתח הנכונות היו מביאות אותו לראש תוצאות החיפוש.

למרבה המזל זה כבר לא המקרה. עם זאת, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) חשובה מתמיד. בעוד שאסטרטגיות מדיה חברתית יכולות לתת פוסט לטלטלות קצרות טווח בתנועה, התנועה השיורית לטווח הארוך תגיע מדירוג גבוה בתוצאות החיפוש.

למרות שלא ניתן לעשות זאת בן לילה, ישנם מספר דברים שתוכלו לעשות כדי לשפר את ה- SEO של המאמרים והפוסטים שלכם בבלוגים.

קידום אתרים אורגני בגוגל מילות מפתחהתחל משילוב ביטויים של מילות מפתח בכותרות, בכותרות משנה ובתוך הטקסט. אם מישהו מחפש "דרכים לשפר את תנועת הבלוגים שלי", כותרת בשם "10 דרכים לשיפור תנועת הבלוגים שלך" תוצב בדרך כלל גבוה יותר מכותרת כמו "המסע של בלוגר לעבר גילוי וצמיחה". בטח, הכותרת הראשונה לא כל כך יצירתית, אבל מנועי החיפוש יודעים שזה יעזור לקורא. כתוב את התוכן שלך לאנשים ו- Google.

השתמש בכלים ותוספים כדי לעזור לנטר ולשפר את ה- SEO של התוכן שלך. כלי פרימיום נהדר אחד עבור משתמשי וורדפרס הוא הכלי Yoast SEO , שמומלץ ומשמש אלפי בלוגרים מובילים. התוסף עוקב אחר השימוש במילות המפתח שלך בין כותרות, בתוך הטקסט ותמונות כדי לשפר את סיכויי התוכן שלך להיות מדורגים היטב במנועי החיפוש.

לאחר מכן, הגדל את התנועה לפוסט בבלוג באמצעות מדיה חברתית, קישורים באתר שלך וקישורים מאתרי רשות אחרים. אם אתה כותב תוכן באיכות גבוהה, אנשים באופן טבעי ירצו לשתף אותו – אך תוכל להגביר את הנראות שלך על ידי פנייה למשפיעים בתעשייה ולשתף איתם את פוסט הבלוג החדש שלך. אם זה יועיל לקהלים שלהם, הם עשויים מאוד להזכיר את האתר שלך באחד מהפוסטים העתידיים שלהם בבלוג.

4. התוכן שלך לקידום מכירות עצמי

זו אמת קשה אך בעיקר אוניברסאלית: לאף אחד לא אכפת מהחברה או מהמוצר שלך . כן, אולי אתה מתרגש מהשירות החדש שלך או מהצמיחה המהירה שלך, אבל לאנשים אחרים לא אכפת. הם עסוקים מדי בניסיון לפתור את הבעיות שלהם ולספק את הצרכים שלהם.

יותר מדי בלוגים מלאים בתוכן פרסומי גלוי – מה שמבהיר מאוד שהמוקד הוא לא לספק ערך ללקוח, אלא להניע מכירות. אף אחד לא מתכוון לעקוב אחר בלוג המשתף מאמר אחר מאמר המשבח את המוצר שלו. אנשים קוראים פוסטים בבלוג כדי לקבל תובנות או להתבדר – לא כדי להציג מודעות.

"אבל האם המטרה של בלוג היא לא להניע מכירות?"

בהחלט! אבל בלוגים הם אסטרטגיה למשחק ארוך. לפוסטים בבלוג שלך צריכה להיות קריאה לפעולה, אך CTA לא צריכה להיות "קנה, קנה קנה!"

במקום זאת, ספק תוכן בעל ערך הרלוונטי ללקוחות הפוטנציאליים שלך. לאחר מכן, עודד אותם להירשם לניוזלטר שלך או להוריד נייר לבן עם ייעוץ ספציפי לתעשייה. ברגע שיש לך את כתובת הדוא"ל של האדם, אתה יכול לשלוח לו דוא"ל ישיר לשאול אם יש לו שאלות לגבי המוצר שלך או שמעוניינים בניסיון / הנחה.

קידום אתרים אורגני בגוגלרוב קוראי הבלוג שלך לעולם לא יהפכו ללקוחות. אבל זה בסדר . המשך לספק תוכן יקר ערך וקוראים אלה ישתפו את הפוסטים שלך ברחבי הרשת שלהם – מה שמגדיל את הסיכוי שיופיעו לקוחות פוטנציאליים מעוניינים.

שמור על הבלוג שלך ממוקד בחינוך, ולא במכירות, וגם המכירות שלך ישתפרו.

5. לוח השנה של העריכה שלך אינו סדיר

זה נהיה פחות חשוב לפרסם מאמר חדש מדי יום, עם עלייתם של כל אותם ערוצי תוכן אחרים, כמו העדכונים שלך בטוויטר ובפייסבוק. אבל הקוראים המסורים שלך צריכים לפחות לשמוע ממך על בסיס עקבי. כזכור, שיווק באמצעות תוכן הוא אסטרטגיה – מה שאומר שתכנון רב צריך להיכנס אליו. אם מטרת הבלוג שלך היא להוביל את הקוראים בהמשך המשפך, אז חלק מאסטרטגיית התוכן שלך צריכה להיות פרסום עקבי. ופרסומי הבלוג שלך יכולים לספק הרבה מהתוכן שיאכיל את הערוצים האחרים שלנו.

קל מדי למישהו לשכוח שהוא נרשם לבלוג שלך אם הוא יעבור שלושה חודשים בלי לקבל עדכון. ואז, כשלפתע הם רואים מאמר בתיבת הדואר הנכנס שלהם, הם מתעלמים ממנו, או גרוע מכך, מסמנים אותו כספאם.

כותבי תוכן רבים (במיוחד אלה המכפילים את בעליהם של בעלי עסקים קטנים) מגלים כי היצירתיות והפרודוקטיביות שלהם מתפוגגים וזורמים. שבוע אחד הם יכלו לייצר שתיים או שלוש פיסות תוכן בשמחה! אך לאחר שחיקתם את עצמם עם מתקפת המאמרים הזו, שום דבר אחר לא יכול להתפרסם בשבוע שלאחר מכן.

אם זה קורה לך, שקול לתזמן כמה מאמרים בשבוע ולשמור את השאר כדי לאכלס את לוח השנה שלך בהמשך. אם תמצא את עצמך עם מספיק תוכן 2-4 שבועות מראש, לא תזניח את הקוראים שלך ותחסוך לעצמך זמן ולחץ בכך שלא תצטרך לייצר זרם תוכן קבוע כשזה פשוט לא אפשרי.

לקבלת מדריך מלא כיצד לנהל את הודעות הבלוג שלך, עיין ב כלים ותבניות לפוסטים מוצלחים בבלוג ו תבנית תכנון התוכן .

6. התוכן שלך לא מקודם ביעילות

למרות שזה חשוב לכולם, זה הכרחי במיוחד לבלוג חדש. לא משנה עד כמה התוכן שלך משכנע, אם לא תפיץ אותו כראוי, הוא לעולם לא ישפיע על כך.

אסטרטגיית שיווק התוכן שלך לא אמורה להסתיים כשאתה לוחץ על "פרסם" ב- CMS שלך. למעשה, זו צריכה להיות רק ההתחלה. השקיעו את השבוע הבא בפרסום המאמר בחשבונות המדיה החברתית שלכם, שלחו אותו בדוא"ל למנויים לניוזלטר שלכם, ושתפו אותו באופן אישי עם משפיעים רלוונטיים בענף שעשויים להיות מעוניינים לשתף אותו ברשתות החברתיות או לקשר אליו במאמר משלהם.

אף אחד לא מתכוון לתמוך בבלוג שלך יותר ממך – אז וודא שאתה משקיע את הזמן והאנרגיה הדרושים כדי להבטיח את הצלחתו. וזה לא חייב להיות עבודה במשרה מלאה. למעלה מ- 81% מהמשווקים מבינים גידול בתעבורה עם השקעה קטנה של 6 שעות בשבוע בשיווק ברשתות חברתיות.

סגירת מחשבות …

יש סיבה לכך ל 73% מהארגונים יש מישהו שיפקח על אסטרטגיית התוכן שלהם – זה דורש עבודה רבה! אבל אפילו חנות קטנה של איש אחד יכולה להפיק תועלת משיווק תוכן מושכל. התחייב לפרסם באופן עקבי תוכן איכותי וממוקד המספק ערך, לשתף אותו ברחבי הרשת שלך ולראות את קהל הקוראים שלך גדל.

כל עוד אתה משתמש באסטרטגיות של בלוגים (ולא מכירות או פרסום) עבור הבלוג שלך, אתה יכול לצפות לראות החזר ROI בריא לאורך זמן.

(פורסם לראשונה ביוני 2016, עודכן ביוני 2021)

Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
בחזרה לתוכן: