סמרטוטים לעושר: עלייתם המקוונת של ביגוד יד שנייה

תוכן עניינים
קידום אתרים אורגני בגוגל מילות מפתח

שוק המכירה החוזרת – מונח מודרני יותר לאופנה או משלוח יד שנייה – התפוצץ בשנים האחרונות. דיווחים מצביעים על כך שהוא גדל בסביבות מהר פי 21 מאשר במגזר הקמעונאות הכללי.

אף כי הרעיון של מכירת עמיתים אינו ממש חדש כולנו הכרנו את EBay מזה זמן מה ההשפעה של מגפה ושינוי גורף לעבר קיימות (וניקוי העומס) זיכו את ההצלחה של פלטפורמות כמו thredUp ו- Depop.

אבל, מה בדיוק הכוח המניע מאחורי העלייה החדה במכירה חוזרת ומה ההשפעה שלו על שיווק דיגיטלי?

בואו נסתכל.

שוק המכירה מחדש וההשפעה של COVID-19

בשנת 2018 בלבד, מחקרים גילו כי בגדים בשווי של כ- 30 מיליארד ליש"ט תלויים רדומים בארונות בגדים בלבד בבריטניה. באופן מזעזע עוד יותר, באותה שנה שרף בורברי יותר מ 30 מיליון ליש"ט של בגדים שלא נמכרו .

מהתגליות הצורמות הללו, הצרכנים התחילו לאט לאט לחדש מכירות לפלטפורמות כמו Depop , thredUP , Vinted ו- RealReal לדרך זולה וירוקה יותר לקנות בגדים ואביזרים. בסוף 2018 הוערך שוק המכירה החוזר סביב הרף של 24 מיליון דולר בשנת 2021 ערכו צפוי להגיע ל -54 מיליארד דולר . וואו.

הרגלי קיימות וקניות

מאז ש- COVID-19 הפיל את העולם מצירו, צרכנים ברחבי העולם החלו להיות מודעים וקיימים יותר עם אפשרויות הקניות שלהם.

הכפייה למצב של בידוד נתנה לאנשים זמן לעצור ולחשוב על העולם סביבם. בכך 71% צרכנים מ- 14 מדינות הגיעו למסקנה ששינויי אקלים דוחקים כמו הנגיף.

אותו סקר בינלאומי מאשר גם כי 52% מהצרכנים מוכנים יותר לתקן את הפריטים הקיימים שלהם, לקנות פריטים עם פחות אריזה או לקנות בגדים משומשים וסחורות כדי לסייע לאיכות הסביבה עם 57% שהצהירו כי הולכים לשנות את ההתנהגויות שלהם בשנה הבאה.

קידום אתרים אורגני בגוגל

הזן את הזן החדש של שחקני מכירה חוזרת

הצבת העולם למצב של בידוד, הנגיף הביא גם לעלייה בשימוש ברשתות החברתיות ובשיחות וידאו.

כדי לנצל את עליית הלך הרוח של הקניות בר-קיימא וליצור מרכז קהילתי בסגנון מדיה חברתית, זן חדש של שחקני מכירה חוזרת עלה לראש השוק, והשניים הבולטים ביותר הם thredUP ו- Depop.

1. thredUP

thredUP, מהמובילות בשוק התעשייה החוזרת המובילה בצפון אמריקה, שכונתה לאחרונה "האמזונס של מכירה חוזרת", קטפה את הפירות של סערת COVID. הוקמה בקיימברידג ', MA בשנת 2009, thredUp מחויבת למודרניזציה של שוק היד השנייה.

בעשור האחרון, thredUp ראתה צמיחה מתמדת עם חידושים כמו הארון שלה ערכת Clean Out, המזמינה חנויות קופצות, ומחשבון טביעות הרגל האופנה שלה

בניית אתרים רספונסיבי ל- SEO

המותג הוא כעת אתר קמעונאות מקביל לעמיתים המאפשר מכירה וקניות חלקים, עם Newsroom ייעודי ועמוס בתוכן תובנה המיועד לקונים בני קיימא. דו"ח התעשייה הנרחב של ThredUP משנת 2020 מציג גם את ערכו כמוביל מחשבה בתעשייה.

העקביות, ההתמדה והמחויבות של המותג לחדשנות ראו שהוא מעבד 100 מיליון פריטים ועבר עד כה סך של מיליארד פאונד (ק"ג) של CO2e. מבטים מארון הבגדים אפילו הוצגו על המסלול ב שבוע האופנה בניו יורק 2021 – ציון דרך פורה בהיסטוריה של המותג והעיד על כוחו ההולך וגדל של שוק המכירה מחדש.

2. Depop

Depop , פלטפורמת מכירה חוזרת מקוונת ואפליקציה שבסיסה בבריטניה, החלה את דרכה בשנת 2011 מסיבות אתיות באותה מידה כמו thredUP. קדימה עשר שנים, ובשנת 2021 היא הפכה למובילת שוק למכירה חוזרת, ומתגאה ב 29 מיליון משתמשים רשומים מ 127 מדינות.

כמו גם פונה לילידים דיגיטליים מודעים לסביבה (90% מהמשתמשים בו הם בני אלפי שנים ז'ר מתחת לגיל 26) הוא חי על פי האידיאלים שלו, המוצהרים באתר האינטרנט שלו כ:

"[זה מקום] שבו הדור הבא מתכנס כדי לגלות פריטים חדשים … ולהפוך איך נראית אופנה."

הפונקציונליות של Depop מהווה גם נקודת תוספת גדולה עבור המשתמשים שלה אתה יכול למכור ולהציג כמה פריטים לכאן או לכאן, או להקים חלון ראווה מלא כדי ליצור מותג וליהנות מקיימת מקור הכנסה.

הצמיחה המתמשכת של הפלטפורמה נעוצה באופייה המונע על ידי הקהילה: זה לא רק מקום לקנייה ומכירה, אלא מרכז אינטראקטיבי המאפשר לצרכניה לחגוג אופנה מודרנית, תרבות ויחס בר-קיימא לקניות.

זו הסערה המושלמת הזו של ערכי מותגים ירוקים, תחושת קהילה וחוויית משתמש מהשורה הראשונה (UX) שקטעה את הצמיחה של Depop במהלך COVID-19. משמעות הביקוש המשמעותית היא ש Depop הרחיבה את האימפריה שלה, עם משרדים בינלאומיים חדשים וכן לפחות 60 עובדים מאז סוף 2020 .

מספר גדל והולך של צרכנים חיפשו מוצא למכירה חוזרת כדי לענות על צרכי הקניות בר קיימא שלהם, ודופופ היה שם כדי לספק, הלאה.

הישגים חסכניים של שיווק חוזר בפעולה

אין להכחיש את הכוח הצרכני העולה בשוק המכירה החוזרת. כדי להדגים את העוצמה והרלוונטיות של התעשייה, בואו נסתכל על שני קמפיינים שיווקיים חסכוניים – מתחילים בפרוסת הקידום הטעימה הזו.

1. אתגר ה- Mindfulness האופנתי של thredUP

עם קמפיין שיווקי מונע משפיעים שהושק ביום כדור הארץ, רכב thredUp על סף גל המכירה מחדש שעזר ליצור עם שבעת הימים שלו #FashionMindfulness אתגר.

בעבודה בשיתוף פעולה עם פריס הילטון, איימי סונג וחנה ברונפמן, ביקשה thredUp מהצרכנים לבצע פעילות קיימות שונה במשך שבעה ימים ולשתף את מאמציהם באמצעות ההאשטאג של הקמפיין.

על ידי שיתוף תובנות חיוניות בנושא קיימות ועבודה עם שילוב של משפיעים שמרכזי אופנה, הקמפיין זכה להמוני מעורבות חברתית תוך שהוא מפיץ מודעות חיונית לחשיבות הקניות באופן בר-קיימא.

יוזמות שיווקיות כאלו זיכו את המותג בנתוני שיא במכירות ברבעון הראשון של שנת 2021 , כאשר צפויה צמיחה נוספת.

2. פאדה ג'ון x צ'דר

כדי לקדם את מגוון פיצות הצ'דר החדשות שלהם עבור ילידי דיגיטל צעירים ואופנתיים, רשת הפיצות העולמית Papa John's יצרה קמפיין מבוסס וידיאו שהוא למעשה טיפה מזויף.

לאחר שגילה מה גורם ל"ג'ר זרס "לתקתק והיכן הם עוסקים ברשת, פיתחו נכסיו של פאפא ג'ון אטרקציה מודרנית, והגבירו את טווח ההגעה לקידום מכירות עם מגוון של בגדי רחוב ממותגים בני קיימא שהוא מוכר דרך – ניחשתם נכון —דיפופ!

מדבר על נתח השיווק המתוחכם , ג'ו בלונדל, סגן נשיא, שיווק בינלאומי בפאפה ג'ון, הסביר:

"בכל פעם שאנחנו משיקים מגוון חדש של פיצות בינלאומיות אנו מחפשים רמזים תרבותיים מעניינים שיכולים להדהד את הצרכנים במגוון רחב של שווקים.

תובנה אמרה לנו שללבוש רחוב, אופנה ומוסיקה יש מושך אוניברסלי חזק לקהל הליבה שלנו ב- Z. "

אמנם אנחנו עדיין לא רואים את ההשפעה המלאה של שיתוף הפעולה של Papa John's Depop, אבל אנחנו כן זכו לתשומת לב תקשורתית רבה עם העברת הודעות, ויזואליה ואסטרטגיה המיועדת למעורבות דיגיטלית של הילידים. .

ככל שאנו הופכים אתיים יותר כצרכנים, שיווק המכירה מחדש יכול ללכת רק בכיוון אחד: למעלה. ככל שיותר מנהלי קמעונאים מבצעים צעדים לעבר מרחב המכירה מחדש , מספר גדל והולך של מותגים מחפשים לעקוב אחר המסלול של פפה ג'ון, בשותפות עם אנשים כמו thredUp ו- Depop כדי להגיע לקהל קהילתי רחב יותר. ילידים דיגיטליים מונעים ומודעים לסביבה.

כמשווקים קמעונאיים, שימוש בפלטפורמות מכירה מתפתחות ומתבססות כדי לקדם את המותג שלך ולמכור פריטי מלאי בר קיימא למשתמשים המעורבים הוא לא רק דרך יעילה להרוויח יותר הכנסות, אלא גם ביסוס המוניטין שלך כמותג שמחויב ל עתיד ירוק יותר, בר קיימא יותר. ואם לא רואים אותך באופן ירוק, תישאר באבק המסחרי.

זה הזמן לאמץ את כוחו של מכירה חוזרת, קמפיין אחד בכל פעם. למידע נוסף על קמעונאות מקוונת, עיין בקורס בנושא מסחר אלקטרוני .

"אופנה יכולה להיות שחקן אוניברסלי בהגנה על כדור הארץ"


פארל וויליאמס

Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
בחזרה לתוכן: