5 דרכים איך לא לבחור יועץ שיווק מאת מנשה בטיטו

תוכן עניינים
יועץ שיווק

יועץ שיווק יכול לסייע לכם גם בבניית תוכנית שיווק מקצועית ואפקטיבית לעסק שלכם וגם בבחינה של תוכנית השיווק הקיימת שלכם, ניתוח נתונים ובחינת המצב בשטח כך שיוכל לייעץ לכם היכן ניתן לבצע שינויים או התאמות העשויים להשפיע על תוצאות הקמפיין שלכם.

בדרך כלל מפרסמים טיפים או דגשים איך כדאי לבחור יועץ שיווק, אולם הפעם הכנו לכם מדריך קצר של איך לא לבחור יועץ שיווק שדווקא עשוי לסייע לכם בבחירת איש המקצוע המתאים ביותר עבורכם המומחה בבניית אתרים ושיווק באינטרנט.

#1 – לא להסתמך רק על מחיר:

זכרו כי זול מדי יכול להתברר כיקר לאחר מכן. עבודת ייעוץ היא הרבה מעבר לחצי שעה שבה שומעים את בעל העסק מספר על העסק שלו, צפייה מהירה בנתונים ומתן כמה טיפים, ממש לא.

אנו בחברת SEO Trust, יודעים שעבודת ייעוץ כולל מספר פגישות, עבודה מעמיקה עם בעל העסק על כל המחלקות והעובדים בעסק, בדיקת כל חלק וחלק וכיצד הוא משפיע על הסך הכולל, היכן ניתן לייעל ולשפר וכיצד זה ישפיע על מיתוג החברה, ההכנסות שלה, העובדים שלה וכו'.

לכן הצעת מחיר זולה מדי תגרור בדרך כלל עבודה לקויה או של איש מקצוע לא מנוסה.

#2 – לא לעבוד עם יועץ ללא הסכם/אפיון מסודר:

מנשה בטיטו יועץ שיווק, ממליץ: חשוב לעבוד עם הסכם אפיון מסודר ומקצועי בין המשווק ללקוח.

ההסכם יכלול מידע אודות מה בעל העסק יקבל במסגרת השירות, כמה פגישות יהיו, הסכם התמחור והתשלומים בין הצדדים ועוד.

#3 – לא להסתמך רק על פידבקים באתר של היועץ:

כל אחד יכול לפברק פידבקים באתר שלו ולכן בדרך כלל מומלץ להסתמך על פידבקים מהימנים יותר כמו אלה ברשתות החברתיות, בגוגל מיי ביזנס ואפילו לבקש לשוחח עם לקוח או שניים של היועץ לשמוע חוות דעת.

#4 – לא לבחור יועץ שלא מתאים לכם אסטרטגית:

יש כמה סוגים של יועצים שיווקיים, חלקם פועלים לטווח הקצר וחלקם לטווח הארוך. יש להם תחומי התמחות שונים וסביר להניח גם אני מאמין שונה בנוגע לשיווק הדיגיטלי. לאחר השיחה עמם תוכלו להיות חכמים יותר לגבי אם היועץ מתאים לכם או לא מבחינה אסטרטגית. אם אתם מתחברים לתוכנית שהוא מציע לכם ויש לכם כימיה טובה עמו ואתם רואים אתו עבודה לטווח של כמה פגישות לפחות אפשר להתקדם אתו.

#5 – לא לבחור יועץ לעבודה חד פעמית בלבד:

ישנם יועצים המספקים שירות חד פעמי לעסק. כלומר מקבלים נתונים ונותנים דוח עם הטיפים והעצות שלהם ובשם זה נגמר. זה שירות אפשרי אך לרוב לא יעיל במיוחד. על היועץ להכיר היטב את העסק, הנפשות הפועלות בו, כיצד המחלקות מתפקדות ועוד. לאחר מכן הייעוץ שלו יהיה אפקטיבי יותר. כמו כן לעתים לא כל העצות והשינויים שנעשים בשטח עולים כפי המחשבה שהייתה כשכתבו אותם ולכן יש לבצע התאמות ושינויים תוך כדי תנועה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
בחזרה לתוכן: