עדכון מאי: חיות מחמד, רובלוקס והכסף החדש

תוכן עניינים
פרמטרים לקידום אורגני בגוגל

כאן בחצי הכדור הצפוני זה מתחיל להרגיש ממש כמו קיץ, מכיוון שנעולות לאומיות רבות מסתיימות. אולי זה יתמצה בצורה הטובה ביותר על ידי אותו אדון הפרסום במשך עשרות שנים, גינס של אירלנד עצמה.

חברות חיות מחמד פורחות

ההתלהבות העולמית מחברים פרוותיים בכל המגפה לא רק עזרה להקל על הבידוד החברתי במנעול – זה גם היה טוב בשורה התחתונה. מניות הקשורות לחיות מחמד הביסו את ביצועי מדד Nasdaq Composite המתמקד בארה"ב במשך 12 חודשים, מדווח The Financial Times . המניות בצ'אווי צמחו ב -77%, מה שביצע את ביצועי אמזון, זואופלוס של גרמניה עולה ב -125% והמניות בבתי החיות בבריטניה עלו ב -75%. יותר מ -3 מיליון משקי בית בבריטניה קנו חיית מחמד במהלך המגיפה , והדלקו מחסור במזון , בעוד משקי בית בארה"ב הוציאו 74 מיליארד ליש"ט על מוצרים לחיות מחמד. עיין במאמר שלנו כיצד ארגוני צדקה של בעלי חיים הצליחו להפיק את המרב מקהילות מקוונות.

הכסף החדש

צורות חדשות של כסף מטביעות את אותותיהן. אל סלבדור היא המדינה הראשונה בעולם שעשתה מכרז חוקי של ביטקוין , ו- eBay תהיה פלטפורמת המסחר האלקטרוני הראשונה שתאפשר NFTs , לרכישת פריטי אספנות דיגיטליים. הילדה שתצלומה כבת 4 מול בניין בוער הצטרפה לשורות "הממים המפורסמים בעולם" בעשור האחרון, מצאה כעת דרך להרוויח מכך – להרוויח 500 אלף דולר בצורת NFT. כעת היא בכירה במכללה, והיא מתכננת להשתמש ב- 19459019 ברווחים מהמכירה למימון הלוואות הסטודנטים שלה וארגוני צדקה.

רובלוקס ממשיך לבנות

קידום אתרים אורגני בגוגל

הגיע הזמן שנדבר על רובלוקס. ובכן, אני למעשה מדבר על זה כל הזמן בבית, כי נראה ששני הילדים שלי אף פעם לא מפסיקים לשחק בזה. השימוש המוגבר שלה במהלך המגפה הביא אותו לבתים רבים נוספים, ומפרסמים מתחילים לשים לב אליו. פלטפורמת משחק מקוונת זו ויצירת משחקים אותה מגלמים למעלה מ 50% מהילדים האמריקאים, עם 32 מיליון משתמשים פעילים מדי יום (יותר מ- Fortnite) התפרסמו בפומבי במרץ 2021. הפלטפורמה היא גם של אפל המרוויח היומי הגדול ביותר, והביא לו כמעט מיליון דולר ליום (לוקח 30% מהקיצוץ). עם דמוגרפיה צעירה יותר, לעולם אינך יכול לדעת כיצד היא תישאר ככל שתתבגר, אך רובלוקס שווה צפייה , מכיוון שהיא נותנת לנו הצצה לאופן שבו תעשיית המשחקים מתפתחת ואיך המשווקים יכולים להמשיך בשינוי. לחוויות מיתוגיות וסוחפות בניגוד לחשיפות מודעות.

בחדשות אחרות

  • בין 30 באפריל ל -4 במאי, מועדוני כדורגל אנגלים וארגונים קשורים קיבלו את ההחלטה להחרים את הרשתות החברתיות לארבעה ימים. זה נעשה במחאה נגד הגזענות המתמשכת בתחום הספורט. NPR .
  • מערכת הבריאות הלאומית של אירלנד הותקפה על ידי מתקפת תוכנות כופר בתחילת מאי, כשירות לאומי הייתה לה השפעות משתקות על המערכת בזמן הגרוע ביותר, והיא צפויה לעלות על עשרות מיליוני אירו. סיפור רויטרס .
  • ה- MUM החדש של גוגל חזק פי 1,000 מ- BERT. ארץ מנועי חיפוש .
  • זום דיווחה על תוצאות מדהימות ברבעון הראשון, אך מראה סימנים לחיזוי השינויים בשימוש ובהתנהגות המשתמשים כאשר החיסונים ממשיכים להתפרש והחזרה לעבודה באמת מתחילה מחדש. Yahoo Finance .
  • במקביל, נראה כי הונם של Airbnb עולה ככל שנעילתם מסתיימת, עם עלייה של בשיעור של 52% משנה לשנה בהזמנות ברבעון הראשון של 2021.
  • טוויטר משיקה ניסיון של שירות המנויים החדש שלה ל- Blue Blue באוסטרליה ובקנדה, ומאפשר למשתמשים לבטל ציוצים, שרשורים לעיכול ושירות לקוחות מתקדם. סיפור על הגבול .
  • דיברנו בפודקאסט לאחרונה על עליית שירותי המנויים, כולל עלוני מידע. פייסבוק הצטרפה לחבורת המנסים להרוויח כסף מההצלחה של Substack ותשיק בחודש שירות משלה בקפידה, שנקרא Bulletin. קרא עוד ב- Vox .

בפורום

עקוב אחר הפורום הקהילתי שלנו למגוון נושאים שמעניינים את חבריך . חלק מהאשכולות כוללים:

ואל תשכח את מועצת המשרות !

ולבסוף

קשה שלא להקסים מהפרסומת המוזרה של סוכנות התיירות השוויצרית בהשתתפות כוכב הטניס רוג'ר פדרר מנסה לשכנע את רוברט דה נירו הזועף לבוא ולהיות בסרט על ארצו היפה.

Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
בחזרה לתוכן: