מה עושה מנהל SEO?

תוכן עניינים
חיפוש בגוגל מנהל SEO

שיווק דיגיטלי הוא דרישה של כל עסק או ארגון שרוצים לשים לב אליו על ידי הצרכן של ימינו. הוא מציע עולם של אפשרויות בכל הנוגע לבחירות בקריירה המשתרעות על מגוון רחב של מערכות מיומנות. אחד הכישורים המבוקשים ביותר בשיווק דיגיטלי הוא מומחה SEO .

אופטימיזציה למנועי חיפוש הפכה להיות חובה לכל חברה שרוצה להימצא באינטרנט. למנהל SEO יש רשימת כישורים הנחשבים מאוד בענף. למרות שמומחים רבים יכולים ליצור תוכן ואפילו אסטרטגיית תוכן, המאמצים של צוות התוכן מבוזבזים כולם ללא SEO נכון. אם אתה מעוניין להיות נכס לקהילת השיווק הדיגיטלי, תפקיד מנהל SEO עשוי להתאים לך.

העולם המסתורי של קידום אתרים

כל חיפוש שמישהו מבצע בגוגל תלוי במילות מפתח. מילות מפתח משמשות לקביעת התוכן המתאים ביותר לחקירת חיפוש על סמך המילים שהוזנו בשדה החיפוש. גוגל משתמשת בטכניקות חיפוש רבות ושונות כדי למצוא את המידע הטוב ביותר האפשרי. ככל שהמקור טוב יותר, כך הוא יופיע בדירוג גבוה יותר .

קשה להשיג את המקום הראשון הנחשק מכיוון שגוגל משתמשת ברשימה של אלגוריתמים משתנה כדי למצוא את התוצאות הטובות ביותר להראות למשתמשים שלהם. זה מקשה על מרבית החברות לשים לב. SEO מבצע אופטימיזציה למילות המפתח בהן הסיכוי הגבוה ביותר שיחפשו עסק כך שהאתר יימצא. ככל שהאופטימיזציה טובה יותר, כך הדירוג גבוה יותר. כמנהל SEO, תפקח על המחקר של SEO בכדי לסייע לצוות השיווק הדיגיטלי לנהל קמפיינים יעילים, כמו גם לייעל את אתר החברה, דפי המדיה החברתית ומאמצי תוכן אחרים.

התגייסות לתפקיד

המאבק על תפקיד באינטרנט הוא רק היבט אחד של שיווק מקוון. אתה יכול להעביר כל מיני תעבורה לאתר, אבל אם זה לא התנועה הנכונה, החברה לא נמצאת קדימה. מנהלי קידום אתרים שוקלים את כל ההיבטים של החיפוש ומספקים את האסטרטגיות הנדרשות כדי למצוא מבקרים שיזדקקו לשירות מסוים. SEO מסייע בהמרת אורח ללקוח. עם מיליארדי דפי אינטרנט זמינים, מנהל SEO מסייע למקד לתוכן הנכון כדי למשוך את האנשים הנכונים לאתר.

תפקידו של מנהל ה- SEO

במבט ראשון, תיאור תפקיד של מנהל SEO עשוי להיראות לא שונה בהרבה ממנהל שיווק. לשניהם יש אותן מטרות, כלומר להניע מודעות ומכירות. עם זאת, למנהל SEO יש תפקיד מונחה יותר טכנולוגית, מה שהופך אותו למשרה הרבה יותר מיוחדת.

המשימות הכוללות של מנהל קידום אתרים יכללו:

    • אתרי אינטרנט, מדיה חברתית ואופטימיזציה של תוכן
    • ניהול תוכן אתר
    • בנייה וטיפוח קהילה מקוונת
    • משא ומתן על קישורים נכנסים
    • אסטרטגיית SEO
    • ארגון ותכנון קמפיין
    • ניטור אתרים וניתוח משתמשים
    • ניהול פרויקטים שיווק דיגיטלי כללי
  •  

מחקר מילות מפתח

  • ניתוח שוק

הכישורים והחינוך של מנהל SEO

מנהלי SEO נוטים לדרוש לא רק הכשרה עסקית ושיווקית אלא גם הכשרה בתחום צורה כלשהי של מדעי המחשב. לדברי רנד פישקין, מנכ"ל ומייסד משותף של Moz, סוג זה של תפקיד הוא שיווק בצורת T . "צורת T מתייחסת בעצם להיות בעל ידע קליל במגוון רחב של מיומנויות, וידע / יכולת עמוקה ביחיד אחד (או מעטים)", אומר פישקין.

זה מאוד תוצאות תפקיד מונחה, ויהיה צורך לספק ראיות שהגברת בהצלחה את מעמדה של החברה בדירוגי החיפושים. צפוי שתציע רעיונות ליצירת תוכן ותכנון על סמך ניתוח ונתונים. יהיה עליך להבין את הכלים האנליטיים המשמשים במיוחד בענף Google AdWords ו- Analytics.

בהתאם לתפקיד, ייתכן שתידרש להוכיח שיש לך ניסיון בניהול פרויקטים. לעתים קרובות מראה ששיפור הדירוג בהצלחה עבור מספר עסקים יהיה מספיק כדי לתפוס לך עבודה. עם זאת, תיתקל גם במעסיקים שעשויים להעדיף תואר ראשון במדעי המחשב, עסקים, שיווק או מימון. אחרון חביב, כדאי שתבין ing של שפות קידוד כמו HTML, JavaScript ו- CSS.

למה לצפות בעבודה

העולם שלך יסתובב סביב אתרים וכל המילים שיניעו אנשים ללחוץ על קישור. מרבית המשרות החדשות יכללו הערכה של האתר ובטחונות תוכן אחרים שיש לחברה במטרה לחפש הזדמנויות לשיפור. זה יכלול גם ניתוח, כך שתוכל לזהות את המקומות הטובים ביותר לבצע תיקונים, וברגע שתסיים, אתה פחות או יותר תתחיל מחדש.

עם זאת, יש בזה הרבה יותר מזה. "מה שאתה באמת צריך לעשות זה שאתה רוצה להיות מבוסס יותר ויותר, אבל אתה צריך לקבל מידע על כך ואתה צריך לפתח את הטקטיקה שלך ואת העבודה שלך על סמך הצורך העסקי כרגע," אומר פישקין. .

קידום אתרים הוא תהליך מתפתח שמשתנה על פי הנדרש כיום ומה יידרש בעתיד. יהיה עליכם ליצור רשימות של פרויקטים שתוכלו לקחת על עצמכם שיעזרו לכם להילחם בדרככם במעלה הדירוג של גוגל. טקטיקות אלה יכולות לכלול:

  • בלוגים, קטגוריות בלוגים ותכנים חדשים
  • יצירת קהילה מקוונת חדשה
  • פרסום ספרים אלקטרוניים ירוקים-עד וכתבים לבנים

יהיה עליך גם לזהות את הקהל שלך עם מחקר כדי לזהות יעדים . זה ממלא תפקיד מרכזי בקידום אתרים כיוון שאתה צריך להבטיח שמילות המפתח והאסטרטגיה נועדו לענות על צרכי הקהל שלך. תתמקד בלימוד מה הם מחפשים וכיצד הם מחפשים על מנת למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר שיעזרו להניע תוכן. "זה יכול להיות קטעי תוכן , יכול להיות וידאו, יכול להיות שילוב כלשהו של הדברים ברשתות החברתיות, כל צורות התוכן. זה יכול להיות כלים, מה שלא תרצה, יישום ", אומר פישקין.

מכיוון שכל טקטיקה חדשה משחקת, עליכם למדוד התקדמות ולראות היכן ניתן לשפר אותה. שיפור הוא קבוע בעמדה זו, והוא אף ישפיע על יעדיך. אם השוק שלך משתנה, ייתכן שתמצא הזדמנויות חדשות עם יעדים שונים שמעולם לא חששת לפני כן. מנהל SEO הוא תפקיד בו ככל שהדברים משתנים, הם גם נשארים זהים.

שיוף המיומנויות להצלחה

כדי להצליח כמומחה SEO, עליך לבנות על המומנטום של אותו אידיאל בצורת T. להלן כמה תחומים לחידוד כישוריך:

  • אסטרטגיה : עליך לנקוט בפרספקטיבה אסטרטגית, כך שתוכל להגדיר תוכנית בעלת חזון ארוך טווח המתואמת עם היעדים ומטרות העסק. תזדקק לתובנה וליכולת לזהות מטרות, לזהות מגמות שעשויות להשפיע על מטרות אלה, ויהיה לך חזון שישותף על ידי השחקנים הבכירים בחברה.
  • טקטיקות מעודכנות: כל אסטרטגיה דורשת טקטיקות המשמשות באומנות כדי לעזור לך לעמוד ביעדים שלך. בקידום אתרים מדובר בסך הכל בטקטיקות החיפוש האורגניות היעילות ביותר, המשתנות ללא הרף בזכות האתגר שבאלגוריתמים. אתה צריך להישאר מעודכן בכל מה שקורה בענף כי מה שעובד היום לא יעבוד מחר. צורך בצמא לידע הוא חובה, ולכן אתה לומד מחדש את העסק כל הזמן.
  • תוכן: ייתכן מאוד שתמצא את עצמך בסתירה לצוות שיווק התוכן בחלק מהחברות. הסיבה לכך היא שמבנה החברה לא תמיד נוצר כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר לשיווק דיגיטלי. הבנת שיווק בתוכן היא חובה שכן מדובר בטקטיקה שהולכת יד ביד עם קידום אתרים. להפגין שאתה יכול להתמודד עם שניהם יעבוד לטובתך. מנהל SEO שיכול להתמודד עם חקר מילות מפתח, תכנון קמפיינים, פיקוח על תכנים איכותיים, הפצת תוכן וניתוח הוא ההוויה העליונה של עולם השיווק הדיגיטלי.
  • ניתוח נתונים : מנהלי SEO צריכים להיות מסוגלים לנתח את הנתונים שלהם על מנת לשמור על אמינות. אם אתה יכול להראות כיצד אתה מבצע וכיצד הוא משתלב באסטרטגיה שהמלצת, תוכל לשמור את עבודתך שוב ושוב. אתה צריך גם לשוות ביצועים ביצועים ולהראות תוצאות ברורות שאתה משפר את הדירוג ומנצל אזורים לשיפור.
  • מיתוג: זו מיומנות כוללת שתעשה פלאים לקריירה שלך. עם הערכה למיתוג וניהול המותג, תוכלו לראות את התמונה הגדולה ותבינו כיצד היא משתלבת ביעדים הכוללים של העסק. בלעדיה, אתה לא יכול להיות שימושי בהגדרת אסטרטגיית SEO שלך.
  • כישורי אנשים: זו יכולה להיות עבודה שנעשית בבידוד, אך לעתים קרובות היא תלויה במבחר רחב של שחקנים על פני מחלקות ורמות רבות ושונות. כך או כך, עליכם להפגין כישורי ניהול אנשים, וליתר דיוק, את היכולת שלכם לנהל אנשים בכל הרמות. הכל על דינמיקה, אופטיקה ותקשורת פוליטיקלי קורקט. עליכם לנהל ציפיות ולהניע ולשכנע מבלי להרחיק שחקנים גדולים. בתפקיד זה תזדקק לאנשים ברמות גבוהות במקום כדי לממש את התוכנית שלך.

מחשבות אחרונות

אף על פי שניהול SEO יכול להוכיח שהוא תפקיד מחזורי שיוצר תוכנית, מנתח תוצאות ובונה מחדש את התוכנית, אך היא גם אסטרטגית ביותר. תגלה עמדה מאתגרת המתוגמלת מאוד בתעשייה עם אפשרויות רבות לקידום.

למד את הכלים והטכנולוגיות הדרושים כדי לעמוד באתגרים של מחר עם דיפלומה מקצועית בשיווק חיפוש . הורידו חוברת עוד היום!

Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
בחזרה לתוכן: